5 Eylül 2009 Cumartesi

ÇEMKİRME HALLERİ (1)

   Yaprak Dökümü dizisi oyuncusu Gökçe Bahadır kardeşimiz bir röportajında şöyle demiş: "Kendime çok iyi bakıyorum, yoga yapıyorum, saçlarıma çok önem veriyorum, yüzüme her sabah ve her akşam bakım uyguluyorum. Bu gidişle 35 yaşında da taş gibi olacağım." Bakar mısınız şu lafın kışkırtıcılığına:) Bendeniz 35 yaşında bir kadın olarak bu güzel kardeşimize şunu demek isterim: "Yahu canım kardeşim, sen 35 yaşındaki kadınları ne zannediyorsun?" Bu arkadaş 35 yaşında bir kadını düşününce gözünün önüne nasıl bir yaratık geliyor bilemem ama bırakınız sabah-akşam bakım yapmayı, ayda yılda bir kremlediğim 35 yıllık yüzümde bir tek kırışık olmadığını belirtmeden geçemeyeceğim:)


                              * * * * *


    Bir lafım da bizim mahallenin Ramazan davulcusuna. Bilindiği gibi Beylikdüzü'nde siteler şeklinde bir yapılaşma var. Bazı sitelerin arasında 50m., 100m.civarında boşluklar olabiliyor. Davulcu arkadaş arabasıyla geliyor, davulunu çıkarıyor, sitenin içine girmeden kapıda güvenlik görevlisinin kulağının dibinde davulunu çalıyor ve tekrar arabaya binip bizim 70-80 m. ilerimizdeki siteye gidiyor. "Arkadaşım sen zaten devrini tamamlamış nostaljik bir figürsün. Artık herkesin çalar saati var, cep telefonu var. Yani sen eski bir geleneği yaşatmakla, mahalleyi davulunu çala çala dolaşmakla, hatta olursa maniler falan okumakla yükümlüsün. Bu araba işi de neyin nesi oluyor yahu!"

2 yorum:

  1. Bahadır'ın röportajını ben de okudum. "I know what it is to be young but you don't know what it is to be old."

    YanıtlaSil

Yorumu olan?