14 Mart 2013 Perşembe

HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEEEEL!!!



    Orhun Yunanistan'dan döndü. Çok da keyifli döndü. Her şey çok iyi geçmiş. Onu misafir eden aileyi çok sevmiş, bir çok yeni arkadaş edinmiş, toplantı başarılı geçmiş vs. vs. vs... Her şey iyi hoş da... Oğlumuzu ilk kez yanında annesi ya da babası olmadan yurt dışına gönderdik. Haliyle merak ediyoruz.  Çok fazla rahatsız etmek istemediğimizden, makul saatlerde telefonla arıyoruz, konuşuyoruz. Daha doğrusu konuşuyorduk... Birinci ve ikinci gün sorunsuz görüştük. Üçüncü günün akşamında tam konuşurken bağlantı kesildi. Ve ertesi günü kesinlikle ne Orhun'a ne de öğretmenine ulaşabildik. O gün Selanik'i gezecekler ve akşam otobüse binip İstanbul'a döneceklerdi. Arada okulumuz olduğu için çok da endişelenmedim açıkçası. Üstelik o gün okulun Kadınlar Günü kahvaltısı vardı ve orada Müdür Bey'le görüşüp bilgi alabildim. Ve tam otobüse bineceklerken öğretmenimiz beni aradı, yola çıkmak üzere olduklarını bildirdi. Sorun yok yani. Fakat telefon bağlantısının kesilmesinden İstanbul'a ulaştıkları saate kadar 1,5 gün Orhun'la konuşamadık. Bunu niye özellikle belirtiyorum? Bugünlerde Turkcell'in bir reklamı dönüyor hani? Çok sevdiğim Hülya Koçyiğit'in pimpirikli bir anneyi oynadığı reklam. İşte o reklamı gördükçe o 1,5 gün geliyor aklıma. Yunanistan dediğin şurası. Fazla uzak değil. Nasıl oluyor da bağlantı yapılamıyor? Hani sevdiklerimize dokunabilelim diye 6000'den fazla noktadaydınız? Reklamda izlediğimiz anne karakteri var ya? Ömrü mutfakla oğluna telefon etmek arasında geçen hani? İşte o kadıncağız benim yerimde olsaydı yemin ediyorum kafayı yerdi :) Soruyorum size "Anne'ye yapılır mı bu?":)



18 yorum:

  1. Gözün aydin Sezer'cigim, kavusmussun ogulcuguna.

    Hem zor , hem de güzel bir deneyim olmustur onun icin, sizin icin de:) Bunlar ilk ayriliklar, cok zor geliyor insana ama ilerde daha uzun ayriliklara alisiyorsun...mecburen...
    Ben büyük oglumu yilda iki üc kez anca görüyorum son yillarda, zaman zaman cok zoruma gidiyor. Özellikle de pek arayip sormamasi...
    Diyorum bazen kendikendime, zamaninda birkac saatligine gitse, o eve gelmeden gözüne uyku girmezdi, simdi suraya bak... böyle olmak da varmis günün birinde...
    Siz öyle olmazsiniz umarim hic bir zaman. Olmazsiniz, biliyorum.
    Birlikte olabildigin zamanin tadini cikar lütfen doya doya.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aysecim. Cocuklar kendi yollarini buluyorlar iste. Onlar da kendilerine gore haklilar. En onemlisi sag ve saglikli olmalari. Allah kimseyi evladindan ayirmasin. Keyifli ayriklar olsun her zaman ve mumkunse uzun olmasin:)

      Sil
  2. Orhun"cuk hos geldi safa geldi :-) Bazen oyle seyler olur ki en sakin insan deli cikar o yuzden hem sana hem deli anneye hak vermek istiyorum :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Basakcim. Deli cikmamak icin kendimi kasiyorum desem:) Rahat durduguma bakma, ben de son derece pimpirikliyim ama bunu cocuga yansitmak istemiyorum:(

      Sil
    2. Insanoglu neler icin endiseleniyoruz sekerim, can yarisi kuzular icin canini verir insan degil mi? Ben yaptigim zirzopluklari dusundukce cocuk sahibi olmak daha uzak bir dusunce oluyor kafamda hahahaha dusun universiteye gidince neler olacak :-) Hep beraber sana terapi yapariz herhalde :-)

      Sil
  3. hahahahaaaa :))) Doğru kafayı yerdi..

    Orhun hoş gelmiş, sefalar getirmiş :)) İyi ki okuldan bilgi alabilmişsin. İnsan elinde olmadan endişeleniyor bu durumlarda....

    Sevgilerle canımcım...

    YanıtlaSil
  4. Güzel! kavuşmuşsunuz. Benim oğlum da nisan'da fransa'ya gidiyor, okurken kendimi gördüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bizimki daha nerelere gitmek istiyor:) Gençleri tutmak zor artık. Bir de telefon bağlantılarımız kesilmese:)

      Sil
  5. Kavuşmuşsun oğluna, gözün aydın:)
    Benzeyen bir proje bizim okulda da varmış ama lise kısmında olduğu için ben duymamıştım. Geçen okulun bülteninde gördüm.
    Seni böyle okuyunca yazın ben nasıl yaparım bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Semi,
      Sizin okulunuz kesin katılır MUN toplantılarına. Ama dediğin gibi lisede oluyor. Vallahi senin oğlanın İzlanda'ya internetsiz,telefonsuz gideceği benim de aklıma geliyor bazen:) O keyifle gitsin gelsin de... Anneler her zaman merakta zaten:)

      Sil
  6. Hadi gözünüz aydın olsun :)

    YanıtlaSil
  7. hah haaaa hayat zor anne olmak zor olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Parapsikoloji, metafizik kitaplarına yüklenelim:) telepati yeteneğimizi geliştirelim ....:)
    Gerçekten anne'ye yapılır mı bu? dedirtecek cinsten .... ama "kavuşma anı"nı düşünüyorum da ...bir ömre bedel
    Gözünüz aydın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telepati yeteneğini geliştirmek iyi bir çözüm olabilir:)
      Teşekkürler...

      Sil
  9. Bal reklamına döndü bunların reklamları da...Hepsi palavra...

    YanıtlaSil

Yorumu olan?