13 Mayıs 2013 Pazartesi

DİYECEĞİM VAR!!!




    Çoğu zaman burada gündeme dair öyle çok şey yazmak, öyle çok şey söylemek istiyorum ki... Fakat biliyorum ki öyle yaptığım takdirde bu blog çok keyifsiz, çok kasvetli bir hal alacak. Çünkü ülkemde sorun bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor. Neredeyse her gün olay, her gün üzüntü, her gün sıkıntı... Öte yandan hiçbir şeye                    değinmemek de içime sinmiyor. Dayanamıyorum, ucundan kıyısından bulaşıyorum bazı bazı. Yine de söylemediklerim söylediklerimin yanında denizde kum misali... 
    Dayanamadığım anlardan birindeyim şu an. Sanal günlüğüme şu notu düşmek istiyorum: "Geçtiğimiz cumartesi günü Hatay ilimizin Reyhanlı ilçesinde bomba yüklü iki araç patladı. Aynı günün akşamı bu konu hakkında medyaya yayın yasağı getirildi. Bu yüzden biz vatandaşlar, yayın yasağı gelmeden önce 46 kişinin hayatını kaybettiğini öğrenebildik sadece. Sosyal medyada dolaşan haberlere göre ise          150-200 civarında can kaybı var. Yasak getirildiğine göre sayının fazla olması çok mantıklı. İlginç olan şu ki... Haber yasağının üzerine FB-GS maçının denk gelmesi yasaklayanlar açısından iyi oldu. Pazar günü tüm gazeteler sadece derbinin haberleriyle doluydu. Bundan daha iyi gündem değiştiren bir olay olamazdı". 
   Haber yasağı, -en iyi niyetli yaklaşımla- halkı galeyana getirmemek için düşünülmüş olmalı. Bunu bir dereceye kadar anlayabilirim. Ya da "anlayabilirim" demeyeyim de... Anlamaya çalışırım. Fakat bu bir çözüm mü? Millet zaten çığırından çıkmışken, şiddet ülkemde kol gezerken bu tip yasaklarla nereye varılabilir? Bu satırları yazarken 19 yaşında bir FB taraftarının bıçaklanarak öldürüldüğünü öğrendim. Hadi bunun haberi de yasaklansın o zaman. Böyle böyle şiddet diner mi? Politik sorunlarımız çözülür mü? Ülke refaha mı ulaşır? Yoksa artık daha mı az insan ölür? Daha mı az patlar bombalar?
    Çıkamıyorum... Gerçekten içinden çıkamıyorum... 


    







7 yorum:

  1. 2 gündür kendi kendime evinin icinde söylenip homurdanip düsünüp duruyorum,düsündükce isyan edesim, cinnet geciresim geliyor ara ara.

    Allah sonumuzu hayir etsin deyip, dua etmekten baska birsey yapamiyorum maalesef.

    Seni cok iyi anliyorum Sezer'cim...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iç karartıcı..
    iyi giden şeyler baltalanır mantığı..
    Siz savaşa girmezseniz ve biz de o ülkelere başka türlü giremiyorsak..biz sizi bu işi işte böyle zorla sokarız mantığı ile yapılmış,perde arkası ayak oyunları..

    YanıtlaSil
  3. Allah sonumuzu hayretsin, Ülke elden gidiyor, bizde koyun gibi boyun eğiyoruz herşeye
    bu seçimlerdede değişen hiçbirşey olmayacak, had bir neysede çocuklarımızın sonu ne olacak asıl ben ona endişeleniyorum :((

    YanıtlaSil

  4. Sezer hanım, sizinle benzer duygu ve düşünceleri paylaşıyorum .....Çoğu zaman olan bitene, gündeme dair yazılacak o kadar çok şey var ki işin içinden çıkamıyorum... O anlar kişisel blog'um olmadığına şükrediyorum... Sanıldığının aksine dışarıdan bakınca özellikle daha yavaş, daha az, daha basit, daha sıradan bir yaşamın parçası iken DAHA da fark edilir, DAHA anlaşılmaz oluyor her şey
    Selamlar

    YanıtlaSil
  5. dünya değişiyor biz değişiyoruz. naparsın her değişimde sancılar oluyor. keşke olmasa tabii haklısın.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten olayların ardı arkası kesilmiyor uzun yıllar sonra yakın tarih bugünkü olayları yazacak. İnanmazsınız okudukça böyle haberleri kendimi insanlar aleminden hayvanlar alemine atıyorum. Kedi, köpek onlarla ilgileniyorum kafamı dağıtmak için

    YanıtlaSil
  7. "Yurtta sulh cihan da sulh" bunu bilir bunu söylerim!

    YanıtlaSil

Yorumu olan?