28 Mayıs 2013 Salı

HAFTA SONU SÜRPRİZİ

Geçtiğimiz hafta sonu güzel bir sürpriz peşinde Bodrum kaçamağı yaptık. 24 Mayıs, birkaç ay önce Bodrum'a yerleşmiş olan kuzenimin doğum günüydü. Ve bu yıl ilk kez İstanbul'dan ve bizden ayrı geçecekti doğum günü. Kendisine sürpriz yapmak istedik. Ailemin anne tarafını temsilen Orhun'la birlikte cuma günü habersizce Bodrum'a doğru uçuşa geçtik. Daha doğrusu sadece eşine haber verdik, bizi karşıladı, eve vardık. Önce Orhun bahçe kapısından gösterdi kendisini, sonra ben:) Kahkahalarla, şaşkınlıkla karşılandık:) Çok keyifli bir andı. Kuzenim için güzel bir doğum günü sürprizi oldu, bizim için de 2-3 ay sonra onu yeni evinde ilk kez ziyaret etme fırsatı...
    O akşam kuzenimin arkadaşının organize ettiği doğum günü yemeğiyle kutlama yaptık. Ertesi gün, yerimde duramadığım için daha önceki Bodrum tatillerimizde de gezmeyi ihmal etmediğim ve çok sevdiğim Bodrum Kalesi - Sualtı Arkeoloji Müzesi'ni tekrar ziyaret ettik. Bilmeyen yoktur ama müthiş bir müze olduğunu hatırlatmakta fayda var diye düşünüyorum.

Kalenin surlarında gezip mavi-beyaz Bodrum manzarasının keyfine vardık.

(Aynı gün bir de Zeki Müren'in evini ziyaret ettik, onun fotoğraflarını da bir sonraki postta paylaşmayı düşünüyorum).
    Cuma ve cumartesi günleri tıpkı İstanbul'da olduğu gibi Bodrum'da da hava rüzgarlıydı. Pazar günü rüzgar azaldığı için, ısrarlarım sonucu hep beraber deniz sezonunu açtık. Bu yıl 26 Mayıs'ta ilk kez denizle buluşmuş oldum. Hayırlı uğurlu olsun diyorum:) Çok seviyorum denizi çok...

Bodrum kalabalıklaşmaya başlamış. Trafik artmış, insanlar çoğalmış. Uçaklar doluydu. Okullar kapanınca epeyi bir kalabalık olacağı şimdiden belli. Artık bizim için Bodrum daha önemli. Çünkü çocukluğumuzdan beri  3 kız kardeş gibi beraber büyüdüğümüz kuzenimiz orada yaşıyor artık. Üstelik bir de bebek bekliyor ki görmeden nasıl duracağız bilemiyoruz. Hele hele bebek doğunca Bodrum'a kaçmak için fırsat kollayacağız herhalde. Güzel bir hafta sonu yaşadık. Kardeşim çalıştığı için bu sefer katılamadı bana ve çok fena aklı kaldı:) Şimdi sıra onda. Bazen o, bazen ben, bazen beraber, bazen de karşılıklı ziyaretlerimiz sürecek. Evet, ayrılık zor. Ama kavuşmaların keyfi bambaşka oluyor.

1. hem harika bi sürpriz hem de tatil olmuş ne güzel :)

2. Bayiliyorum ben boyle ziyaretlere :-) Hic beceremem spontane seyahat etmeyi o yuzden hayranim senin gibi cabucak karar verip uygulamaya gecebilenlere :-) Sirf bu gezi degil butun gezilerini kolaycacik ayarliyorsun, harikasin vallahi ne diyeyim!
    Uzaklari uzak yapan insanlar, imkanlari kullanarak mesafeleri yok ediyorsaniz, helal olsun.

1. Teşekkür ederiiim! Böyle tanınmak ne güzel, acayip hoşuma gitti. Sabah sabah çok iyi geldi sözlerin Başakcım. Eşim bana uysa daha ilginç geziler planlayabilirim aslında ama o çok çekinir ve önce iyice bir düşünmesi, fikri içine sindirmesi gerekir:)))Akrabaya, arkadaşa gidecek dahi olsak önceden alıştırmak gerekir:) Arada bir onu gıcık etmek için tuhaf tuhaf yerler söyleyip "gidelim mi?" derim,cins cins bakar bana:)))
      Öpüyorum seni.

2. Bu arada... Fotoğrafın pek güzel. Çok beğendim.

3. Hah iste ben senin kocan gibiyim :-) Ama biri plan program yaparsa giderim hele abidik gubidik yerler ayri ilgimi ceker :-) O kadar da umitsiz bir vaka degilim sanirim sadece Boga burcu (ben okuz burcu derim kendim icin !!!) biraz agir kanli biliyomusun heheheheh

Ben hangi resim goremedim yahu, sarisin halimmi? eger oysa kafamda kardesimin at kuyrugu yaptigi peruk var haberin olsun! hahahahaha

4. :)))))))) Evet o resmin:))))))) Ben ne bileyim, saçının rengini açtırdın zannettim. Peruk olduğu aklıma bile gelmedi. Hahahaa!!! Çok iyi ya:))
      Bu arada kardeşim de Boğa burcu. Gertçekten ağır kanlıdır. Ben de Yay burcuyum, ez canlı, gezmeyi seven vs.vs...:) Gel de astrolojiye inanma:) Eşim de Kova bu arada:)

3. Ne harika bir fikir olmus Sezer'cim, bayiliyorum böyle süprizlere ve bunu yapan insanlara. O karsilasma aninizi gözümün önüne getirebiliyorum...süper olmmustur:)

Resimler de öyle güzel ki, özellikle o panorama olanlar...
    Zeki Müren'in evini de merak ettim bak simdi:)

1. O da gelecek ama onun fotoğrafları iyi çıkmadı.
      Teşekkürler Ayşecim.

4. :)))) Ne mutlu size, güzel bir sürpriz, güzel bir buluşma, güzel fotoğraflar, ..... ama en güzel " yollara düşürecek" olan anladığım kadarıyla.........:)))) hayırlısıyla

1. Evet:) İnşallah Ağustos sonunda gelecek kızımız.

5. Bodrum Life'da benim bir yazım vardı, umarım görmemişsindir Sezer zira çok sinir bozucuydu :))

6. Ahh sezercim ahh ne çok özledim bodrumu bir bilsen. Eskiden her sene giderdik devremülk olduğu için. En son düğün öncesinde bronzlaşmak maksatıyla gitmiştik mayıs ayında 2007 senesinde. Geçen sene çok niyetlendik olmadı. Bu sene için yine planlar yaptık gitmek fikri aklıma yerleşti bir kere:) Çok istiyorum bir bodrum havası alayım denize gireyim. Fotolarını görünce daha da heves ettim şimdi. Oralara yaz gelmiş valla ya biz hala tişört bile giyemedik şöyle doyasıya. Güya Afrikadayız yalancı Afrika buralar. Yaz gelsin de su ile kavuşalım artık..Öpüyorum kocaman. Zeki Müren'in evini görmedim ben heyecanla bekliyorum fotoğraflarını bol bol koy oldu mu:) Öpüldün. Bu arada kartını da yolladım:) Sevgiler

7. Tuğbacım orada inan ki aklıma geldin. Sanırım Bodrum'la ilgili bir şeyler okumuştum çünkü senden. Hatta oradan bir kart aldım senin için:) Yarın yollamayı düşünüyorum ben de.
    İnşallah bu sene gidersiniz, bol bol girersin denize.
    Kartı heyecanla bekliyorum:) Sevgiler...