4 Ocak 2014 Cumartesi

UZAKLARDAN GELEN...


    Yeni yıla tatlı ballı bir yazıyla başlayayım diye düşünüyordum. Fakat ısmarlama olmuyor tabii bu işler. (En azından benim için). Ne yazayım, ne anlatayım diyordum ama bugünlerde beni esir alan müthiş tembellik içerisinde hiçbir konuya gönüllü olamıyordum. Bu sabaha kadar... Bu sabah çok uzaklardan bir posta geldi bana.         Ta Amerika'dan... Sevgili arkadaşım Başak yeni yıl tebriği yollamış. (burada)              Çok sevindim, çok mutlu oldum. Başak, blogum aracılığıyla tanıdığım güzel yürekli insanlardan biri. Ülkesinden uzakta olmanın verdiği sıkıntıyı, hüznü yansıtmamaya çalışan; güler yüzlü tavrını, neşesini koruyan çok ama çok cici bir insan. İçten, iyi niyetli... Yüz yüze görüşemedik henüz, internet üzerinden bağlantı kurabiliyoruz.       "E peki nasıl anladın içten ve iyi niyetli bir insan olduğunu?" sorusu akla gelebilir tabii bu durumda... Bilmem! Anlaşılıyor işte... Sosyal medya aracılığı ile hiç tanımadığımız birçok insanla karşı karşıya kalıyoruz belki her gün... Hepsiyle enerjinin uyması, her birinin senin kalbine dokunması mümkün mü? Değil! Kimi insanlar aradan sıyrılıyor ve hayatımıza giriveriyor. Blogu açtığımda kendi kendime takılacağımı düşünmüştüm, bu kadar güzel insanlar tanıyabileceğim hiç aklıma gelmemişti. Ama oluyormuş. İyi ki varlar diyorum.

    
    Başakcım güzel bir not yazmış. Bir şeyi fark ettim, devamlı internet üzerinden yazıştığın birinin el yazısını görmek çok ilginç oluyormuş. Duygulandım resmen:) Yılbaşı tebriğinin yanına, elleriyle yaptığı bir koku kesesini ve rengarenk bir kalbi eklemiş. Seneye kişiye özel kitap ayracı yollayacakmış. Bekliyorum Başakcım. Söyledin bir kere:) Belirttim mi daha önce bilmiyorum ama kitap ayracı koleksiyonum var benim. 
Ona göre:)

    İşte böyle. Yeni yılın 4.gününde yüzümde gülümseme yaratan güzel bir hareket bu yazının konusu oldu. Çok çok teşekkür ederim Başakcım. İyi ki varsın. 
    






6 yorum:

  1. Canimmmm, sen hemen yazdin ben cevaba geciktim! Guzel gunlerde kullan ayracini, keseni :-) Ne guzel anlatmissin beni :-) bu guzel sozlere layik olmaya calisiyorum diyelim. Sizler benim icin cok degerlisinuz, her biriniz ayri bir sevinc kalbimde, kimi zaman uzagi yakinlastiriyorsunuz, kimi zaman yarami sariyorsunuz ama cok buyuk bir desteksiniz benim icin, o tuzden asil sen iyiki varsin ve arkadasimsin.
    Internet iletisimi ilk basladiginda insanlar icin zordu belki anlasmak ama artik bunlar degisti, hele blog dunyasi bu konuda kendini asmis durumda hahaha neyse ince eleye sik dokuya, tartarak olcerek bicerek, ama cogunlukla kalpten konusarak buluyoruz birbirimizi.
    Yanaklarindan operim, eylemlerim devam edecek, bir tanesin sen bir tane :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bir tanesin Başakım, asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  2. ne garip yahu! ben zinhar inanmazdım internetten arkadaşlık kurulabileceğine. hayat bi güzel yedirdi bana o inancımı. ama pek de lezzetliymiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmamak bir yana, korkarım da ben aslında:) Ama az ve öz şekilde dostlar, kardeşler edindim. Mutluyum:)

      Sil

Yorumu olan?