2 Ağustos 2016 Salı

ÜSTÜME ÜSTÜME GELENLER...

   
    Astrolojiyle aranız nasıldır bilemem, ben yaklaşık iki yıldır fena halde doğru buluyorum. Yaklaşık iki yıldır Satürn'ün Yay burcunda olduğunu ve bu grubun anasını ağlattığını biliyorum. Bilmeyi bırak, tipik bir Yay olarak iliklerime kadar hissediyorum. Oğlum da Yay. Cidden en sıkıntılı, en bilinmez, en zorlayıcı zamanlarımızı yaşıyoruz ana-oğul. O 18'inde hayata atılmak üzere olan bir genç, ben onun büyüdüğünü kabullenmenin ve 40'ı aşmanın bunalımlarındaki bir yetişkin:) Hayatı sorgula, çevreni sorgula, dünyayı sorgula... Sorgulaya sorgulaya bitiremedik. Olaylar olaylar... Dönüm noktası sayılacak yaşayışlar... Kelimenin tam anlamıyla şiştim! Satürn böyle yaparmış. Evrenin öğretmeniymiş. Sorgulamayı arttırır, seni zorlayabildiği kadar zorlar, önüne engeller koyar ve yaşadıklarından ders çıkarmanı istermiş. Çıkardın çıkardın, çıkaramadın yandın. 2017 yılının sonuna kadar pek rahat yokmuş Yaylara:( 
Satürn yaklaşık 3,5 sene kalırmış bir burçta. Olumsuz haber vermek istemezdim ama bizden sonra sıra Oğlak burcunda. 
    Satürn'ün zorlayıcı etkisi yetmezmiş gibi "bugünden itibaren 26 Eylül'e kadar Mars da Yay burcunda ilerleyecek" demezler mi? Mars sert bir gezegen. Savaş, öfke, kavga vs. 26 Eylül'e kadar sinirlerime hakim olmaya çalışacağım anlaşılan:( 
    Sevgili Satürn, Sevgili Mars... Sizi seviyorum. Ne olur bizi çok zorlamayın:)






8 yorum:

  1. Hımm bende diyorum neden böyle bu yaylar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönem böyle maalesef:) Yoksa yaylar iyimser ve neşelidirler:)

      Sil
  2. Benim de yükselenim yay. Gergin yaylar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olacak?, Nasıl bitecek? diye gerim gerim gerer kendini yaylar gerçekten.

      Sil
  3. Ay ben niye böyleyim diyordum da sebebini bilemiyordum :(
    Yaydaşım hpimize sabır hakikaten durum bu kadar uzun sürecekse...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Satürn lütfennn yay burcu arkadaşlarımın
    dileklerine kulak ver olur mu ;)
    inşallah bu süreçler göz açıp kapayıncaya kadar çabuk geçer :)
    Sevgilerimle Sezer'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte böyle sinerji yaratalım:))) Teşekkürler Esincim:)

      Sil

Yorumu olan?