31 Aralık 2009 Perşembe

YENİ YIL YAZISI YAZMASAM OLMAZ:))





    Bugün 2009 yılının son günü. Klasik "Yeni yılı karşılama yazıları" vardır. "Acısıyla, tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık" diye başlayan, "Yeni yıl barış, sevgi, mutluluk vs.vs.vs. getirsin" dilekleriyle sona eren... İyi bir yılı geride bıraktığıma inanmış olsaydım ben de böyle bir yazı yazabilirdim. Fakat hiç "Geçen yıl şöyleydi, şu oldu, bu oldu" muhabbetine giremeyeceğim. 2009 yılı benim için her zaman "babamı kaybettiğim yıl" olarak kalacak. Derinden sarsıldığım, sabrımın farkına vardığım, biraz daha büyüdüğüm bir yıl... 2010 yılına yönelik en büyük temennim hiç bir sevdiğimin sağlığından olmamasıdır. Herşeye rağmen yeni yıl, yeni umutlar demek. 2009'u yollayıverelim ve bu geceyarısı bütün enerjimizle "2010  yılı çok güzel olacak" diyelim:))  2010 YILI ÇOK GÜZEL OLACAK!

2 yorum:

  1. Canım bütün dileklerine katılıyorum. Her zaman "Allah sabrımızı denemesin, bizi korkutmasın" diyerek dua etmişimdir. Bazen monoton geçen hayatımızdan sıkılırız, bilmeyiz ki monotonluk da bazen bizim için en iyisidir, kıymetini bilmeliyiz. Bazen halimizden şikayet etmemeliyiz. Veeee ne dilediğimize çoook dikkat etmeliyiz. Öpüyorum seni.. DEMET

    YanıtlaSil

Yorumu olan?