7 Nisan 2012 Cumartesi

YORUMSUZ

    Burada genelde gezdiğim ve gördüğümle ilgili; okuduklarım, seyrettiklerimle ilgili; sanat, edebiyat, sinema vb. konularla ilgili yazılar yazıyorum. Bazen de yaşama dair içimden geçenleri aktarıyorum. Ve genelde bu tarz blogları takip ediyorum. Takip ettiğim blogları hemen hemen her gün okuyorum. Kim ne okumuş? Ne seyretmiş? Ne tavsiye etmiş? Nereye gitmiş? Yurt dışında yaşayan arkadaşlarımız neler görmüş, neler yaşamış? Vs...vs...vs... Okuyorum... Keyifleniyorum... Keyifli yorumlar yazıyorum... Keyifli yorumlar alıyorum... Özellikle son birkaç aydır içinde aktif olarak yer aldığım "blog dünyası" benim kaçış noktam. "19.10.2011" başlıklı yazımdan beri siyasi ve sosyal gündeme dair hiç bir şey yazmadım. (Arada dayanamayıp ucundan kıyısından belli şeylere değindiğim "Haydarpaşa Garı... Kapanıyor..." başlıklı yazıyı saymazsak) Tamamen bilinçli bir tercih bu. Çok sevdiğim fakat yaşamın gitgide zorlaştığı ülkemde akıl sağlığımı korumak için... Benim gibi hassas insanları içten içe yaralayan, ağır ağır içine oturan, sarsan bir çok olayı geçici de olsa unutmak için... Belki laylaylom yapıyor gibi görünüyorum. Görünüyoruz... Fakat her şeyin bilincindeyim... Her şeyin farkındayım... 4+4+4 Eğitim Sisteminin... Ergenekon, Balyoz, Şike... İsmi her ne ise... Gündemdeki davaların... Tutuksuz olabilecekken tutuklu yargılananların... Taraftara, öğretmene, öğrenciye sıkılan biber gazının... AVM inşaatında çıkan yangında ölen 11 kişinin (dile kolay 11 can), Erzurum'da baraj gölünde yardım beklerken donarak ölen 5 işçinin (dile kolay 5 can), Zonguldak'ta çöken köprü yüzünden kayıp olan 15 kişinin (dile kolay 15 can), kullandığı cihaz yüzünden üniversite sınavına alınmayan diyabet hastası öğrencinin, arka arkaya gelen zamların... Daha pek çok şeyin... Farkındayım... Karamsar yazı yazmayacağım demiştim kendi kendime...Yine yazdım... Hoş görün... 
Bu da böyle bir yazı olsun...




6 yorum:

  1. çok haklısınız, size katılıyorum bunlardan bahsetmesek bile duyarsız değiliz ama bizim amacımız biraz kafa dağıtmak, zaten fazlasıyla insanları bunaltan konulardan biraz uzaklaşmak ama bu değil ki hiçbir şey umrumuzda değilmiş gibi yaşamak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah!Sevgili Greta! Sizler gençsiniz. Aklım fikrim sizlerin geleceğinde. Kaygım, çocuğum ve çocuğum bildiklerim için:( İnşallah hepiniz çok mutlu olun.

      Sil
  2. Aslına bakarsanız,kötü tablolar dünyanın her yerinde, yazdığınız son olaylar nerdeyse Türkiye`nin son 1-2 aylık gündemi ve herşey çok hızlı unutulup gidiyor. İnternet üzerinden hergün gazetemi açarken sanki bir felaket haberi alıcakmışım yada almalıymışım gibi endişeyle açıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin gibi düşünüyorum Elif Hanım:( Paranoyak olduk. Ve hüzünlü...

      Sil
  3. Benim de kendime verdiğim siyaset yazmama sözüm var da olmuyor işte, bazen o kadar çok koldan üst üste gelinince insan sarılıyor klavyeye. O yüzden etiketim bile var "siyaset yazma dedim sana" diye :)

    YanıtlaSil
  4. Dayanamadığının farkındayım Sevgili Sis. O etiket altındaki yazılardan birine ben de dayanamayıp uzunca bir yorum yapmıştım:)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?