18 Mayıs 2015 Pazartesi

KARDEŞİM, DOĞUM GÜNÜ, DOĞUM GÜNÜ PASTASI:)

    19 Mayıs kardeşimin doğum günü. Bu hafta sonu, nostaljik müzikleriyle ünlü 45lik Bar'ın Beylikdüzü şubesinde erken bir kutlama yaptık. Yaşımıza uygun şarkılarla eğlenceli bir gece yaşadık:) Keyifli bir gece olacağı önceden belliydi de asıl soru doğum günü pastasının nasıl olacağıydı. Şöyle bir durum var ki benim güzel kardeşim doğum günü pastasına büyük önem verir. Asla boş geçmeyiz, ailede herkes için küçük ya da büyük muhakkak kutlama yaparız ancak pasta işini basitçe geçiştirdiğimiz zaman kızar. Özenle hazırlanmış bir doğum günü pastasının mumunu üflemek onu çok mutlu eder. Geçen sene kendisini kızdırdığımız için bu sene hata yapma lüksümüz yoktu:) Düşündüm taşındım. Önce hayatında önemi olan objelerin yer aldığı, esprili, butik bir pasta yaptırayım dedim. Vazgeçtim. Sonra 3.yaş günündeki 3 katlı pastanın aynısını yaptırayım dedim, o da maddi olarak zorladı. Yine de evde daha kalabalık bir grup olarak kutlasaydık 3 katlıyı düşünebilirdim. Dolayısıyla ondan da vazgeçtim. 
Ama 3.yaş günü temasından vazgeçmedim. Çünkü o gün, kardeşimin hiç unutamadığı bir gündü. 3'ü bitirip 4.yaşına girecekken annem evde büyük bir parti düzenlemişti. 
3 katlı, kırmızı güllü, beyaz bir pasta yaptırmıştı. Eve fotoğrafçı çağrılmıştı. Kardeşim çok güzel beyaz bir elbise giymişti. Benim elbisem de çok güzeldi. Pembeydi. Babaannem dikmişti. Pembe minik güller yapmışlardı saçlarıma takmak için. 
Seneler önceydi... Kardeşim bu doğum gününü ve o günkü pastasını her zaman sevgiyle anar. O güne ait çok güzel fotoğraflarımız var. Hepsinde gözlerinin içi gülen bir Aslı vardır. Keyiflidir, mutluluk verir o fotoğraflara bakması. Ben de en sonunda o güne ait bir fotoğrafı, kardeşimin tam doğum günü mumunu üflerken olan fotoğrafını bugün bir pastanın üstüne bastırtmaya karar verdim. Sürpriz olacaktı tabii. 
Eşine ve anneme bile söylemedim. Sonuç mükemmel oldu. 

    Kardeşim pastanın üzerindeki fotoğrafı görünce çok şaşırdı, mutlu oldu. Gözlerini alamadı pastadan. Tabii ki duygulandı ve biraz da gözyaşı döktü. Ama annemi hesaba katmamışım, işte o çok ağladı:) Zaten ağlamaya müsait bir yapısı vardır, fotoğrafı görünce tutamadı kendini:) Artık uyarmak zorunda kaldık "Millet eğlenmeye gelmiş, hadi yeter artık" diye. 19 Mayıs günü bir de çocuklarla kutlamamız olabilir ama bu sene ilk etap başarıyla atlatıldı:) Artık seneye düşüneceğiz yine bir şeyler. (Pastacılık kursuna mı gitsem? Şu an aklıma geldi:)))
    Dünyanın tüm pastaları sana feda olsun kardeşim! İyi ki doğmuşsun!




11 yorum:

  1. Oooo şahaneeeeeee ♥
    Aslı senin gibi bir ablası olduğu için çok şanslı :))) Demeden geçmiyimmmm :))
    Nice mutlu yaşları olsun... Sevgiyle, sağlıkla inşallah...
    Allah sizi ayırmasın ♥
    muckssssssssss

    YanıtlaSil
  2. Canım;
    kesinlikle şunu söylemeliyim ki süslü bir butik pastadan çok çok daha şahane olmuş. Çünkü çocukluğun o harika anılarını, sevgisini ve sıcaklığını içinde taşıyor. Bayıldım. Ne güzel de düşünmüşsün. Anneciğin de duygulanmakta haklı elbette. Bütün anneler sulu göz oluyorlar:) Olsunlar varsın, daha nice mutlu güzel günler diliyorum size hep birlikte ve kutluyorum kardeşinin yeni yaşını.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğbacım. Bizden de sevgiler...

      Sil
  3. Nice güzel yaşları olsun :) tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yılları olsun kardeşinin:) Güzel bir sürpriz olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Semi. Bu sene beğendi:) Tam 5 pasta üfledi bu sene:)

      Sil
  5. bayıldım bayıldım ama çok duygulandım burnum sızladı ve bu yazını da koycam bloguma ingiliz turist yazınla birlikteee :) ay öle küçüklük fotosu varsa ikinizin koysana yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf var tabii, ekleyecektim ama anneme gidip almam gerekiyordu. Yetiştiremedim buraya.
      Pasta için olan fotoğrafı ise kardeşimin Facebook hesabından almıştım kolayca:) İlgin için teşekkür ederim deep!

      Sil

Yorumu olan?