20 Nisan 2016 Çarşamba

İŞLER, GÜÇLER, BİR TAKIM UĞRAŞLAR...

    Bu aralar pek bir hamaratım, pek güzel şeyler yaptım. Paylaşmadan duramayacağım:) 
    19 Nisan, tatlı yeğenimin doğum günüydü. Onun için şeker hamuru kullanarak pasta yapmayı denedim. Son derece amatörce olmasına rağmen sonuç iyiydi bence:) 

    Şeker hamuru kaplamayla ilgili ya da gül yapmakla ilgili video falan seyretmiş değilim. Akılda kalanlarla, tahminlerle, tamamen doğaçlama. Alet edevat da yok. 
O yüzden harfler pek düzgün değil. Aslında sabretsem onları da düzgün yapardım ama normalde sabırsız bir insanım, ancak bu kadarına tahammül edebildim:) Bakalım, aklıma eserse farklı pastalar da deneyebilirim. Şeker hamurları kaldı elimde çünkü:)

    Bugünlerdeki bir diğer uğraşım da kanaviçe. Havalı ve modern ismiyle söyleyecek olursak "çarpı işi", İngilizcesini kullanmak istersek "cross stitch" :) Aslında epeydir kanaviçe yapıyorum. Baktım yaptıkça yapasım geliyor ve yaptıklarımı paylaştığımda sorup satın almak isteyenler oluyor, ben de Instagram'da ürünlerimle ilgili bir hesap açtım. Keyfimi ticarete döktüm diyebilirim yani. Şöyle şeyler var mesela.


    Bunlar sadece bir kısmı. Çerçevelenmeyi bekleyenler de var, yavaş yavaş ekleyeceğim hepsini. Pano yapmayı daha çok seviyorum ama kitap ayraçları da tasarladım. Bir de şöyle kolyeler yaptım ve yapmaya devam ediyorum:)
     Kanaviçe işlemek çok zevkli bir uğraş. Artık çok modern şeyler de yapılabiliyor. 
     Eğer cicilerimi görmek isterseniz Instagram hesabım pembexmavi. "Beni bozmaz, bir hobi sayfasını da takip edebilirim" derseniz ve hesabımı takibe alırsanız mutlu olurum:) Bu tip bir sayfayı takibi tercih etmeyenler olabiliyor çünkü. O yüzden ısrar yok. Ama yani takipçi sayım biraz artsın yahu! Aman beni tanısınlar diye sağa sola saldıran biri değilim, buradan duyuruyorum işte. Bloglar ne için var?:)
    İşte böyle... Hobi sahibi olmak iyidir, güzeldir. Benim için kesinlikle vazgeçilmezdir. Yazıyı okuyanların fikirlerini merakla bekleyeceğim.






    
    
     




   

22 yorum:

  1. Pasta güzel olmuş:) Nisan Uzun yıllar yaşasın:) Kolyeyi de beğendim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan'ım için yaptığınız güzel dileğe çok çok teşekkür ediyorum.
      Kolye için de kendi adıma teşekkürler:)

      Sil
  2. Böyle pastayı ben yapayım daha ne isterim :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne yalan söyleyeyim, ben de bağendim, buzdolabını açıp açıp bakıyordum:)

      Sil
  3. Pasta harika görünüyor.. Bu arada instagram hesabınızı da takibe aldım. Onlarda ayrı bir harika.. Elinize Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Şeker hamuruna bulaşınca kolay kurtulamıyor insan yalnız, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiye falan harcarım artık kalanları:) Teşekkürler Ebru.

      Sil
  5. Elini attığın herşeyi güzelleştiriyorsun :)
    Ellerine sağlık, hepsi çok güzeller...
    Kolyeler beni benden aldı yalnız... Bir ara bununla ilgili döneceğim sana ;)
    Mucxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şebnemcim, utandım şimdi, çok teşekkür ederim sana:)
      Kocamaaaam öpücükler benden de sana.

      Sil
  6. Kaneviçeyi eskiden çok yapardım ve severim.Şimdi uğraşamıyorum, çok güzel olmuş hazırladıklarınız. Pasta işe şahane elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaokulda yapmıştım ben de. Şimdi çok daha farklı şeyler yapılıyor, bulmaca gibi, tam bana göre:) Birkaç yıldır fena sardım. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  7. Şeker hamurunu sevemedim gitti. Görüntü güzel genelde ama ben yiyemiyorum, çocuklar da sevmediler.
    Seninkine lafım yok, aletsiz falan gayet güzel duruyor sonuç. Bravo!
    Diğer işlerini biliyorum zaten, çok başarılısın. Üretmeye devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de sevmiyorum, içime sinmiyor. Onu da yazacaktım unuttum. Hele dışarıdan kurabiyeleri hiç yiyemiyorum, ellerle mıncık mıncık yapılıyor ya:) Kurabiyede kendi yaptığımı yiyorum sadece, pastanın hamurunu da ayıra ayıra az yedik:) Görsellik açısından hoş oluyor işte. Kasnakların adresi için de çok teşekkür ederim. Görüyordum ama araştırmasını yapmamıştım. Yazacağım sana unutuyorum hep, buradan söylemiş olayım şimdilik:)
      Çok teşekkürler, öpücükler Semi...

      Sil
  8. Hepsi çok güzel görünüyor, elinize sağlık :)
    Bir ara benim annem de şeker hamuruyla pasta yapmaya girişmişti, çok da güzel görünüyordu. Ama şeker hamurunun tadını hiç sevemedim. Hamuru ayırarak yiyorduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf ediyorum, biz de ayırdık:) Görünümü güzel oluyor.
      Çok teşekkür ederim Özlem

      Sil
  9. Pasta da baya başarılısın. Tebrik ederim. Satışın bol olsun. Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, yazmasaysınız kesinlikle ilk denemeniz olduğunu anlamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekürler, çok mutlu oldum:) İlkti:) Bir daha denk gelir mi acaba?:)

      Sil
  11. Aaaa.. ben bunları görmemişiiim... Çok güzeller. Zaten "EL İŞİ" denince akan sular duruyor bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tülin Hanım:) Ufak ufak yapıyorum böyle.

      Sil

Yorumu olan?